OBCHODNÍ PODMÍNKY ORGANIZACE INTERIÉRU

I. Základní ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje služeb a souvisejícího zboží na webových stránkách: www.organizaceinterieru.cz (dále jen „Prodávající“) a jejími zákazníky (dále jen „Kupující“).
  • Prodávajícím je Makéta Krejčí, náměstí Osvoboditelů 1362/1, Praha 5 Radotín, která je registrovaným podnikatelským subjektem s IČ 17183481, zabývající se prodejem služeb v oblasti designu, organizování věcí v domácnosti a souvisejícího zboží. Kontaktní údaje na Prodávajícího jsou: 
  • e-mail: organizaceinterieru@gmail.com
  • tel. číslo: 775645720
  • Kupujícím se rozumí každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Prodávajícím nebo s ním jinak jedná za účelem koupě zboží nabízeného Prodejcem.
  • Při zahájení právního jednání předává Kupující Prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.
  • Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., (občanský zákoník), zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, jakož i právními předpisy souvisejícími.

II. Bezpečnost a ochrana informací

  • Uzavřením smlouvy Kupující potvrzuje, že osobní údaje, které uvedl jsou pravdivé a souhlasí s tím, aby poskytnuté údaje byly Prodávajícím zpracovány a uchovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů a Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).
  • Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje Kupujícího budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy a nebudou jinak zveřejněny nebo poskytnuty třetí osobě; s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).
  • Více se o ochraně osobních údajů dočtete v dokumentu s názvem GDPR, který je dostupný na internetových stránkách.

III. Objednávání

  • Kupující od Prodávajícího kupuje službu za cenu, která mu bude vždy sdělena předem na základě sjednání o jakou službu má kupující zájem a v jakém rozsahu. 
  • Kupujicí objednává předmět koupě vyplněním elektronického formuláře objednávky prostřednictvím webové stránky www.organizaceinterieru.cz
  • Kupující potvrzením objednávky stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
  • Objednávat produkty přes webové rozhraní nebo mailem je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Upozorňujeme však, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti webu v důsledku nutné údržby webu a nebo v důsledku okolností, za které neodpovídáme, jako jsou výpadky připojení k internetové síti. 

IV. Uzavření smlouvy

  • Smlouva může být měněna nebo doplňována písemnými dodatky, kterými se rozumí i dodatky uzavřené formou vzájemné písemné elektronické komunikace smluvních stran bez ověření pravosti podpisů. Poskytovatel je oprávněn změnit předmět Smlouvy jednostranným aktem, pokud touto změnou dojde ke zlepšení kvalitativních parametrů dohodnutého předmětu Smlouvy a nedojde ke zvýšení plnění zákazníkem.
  • Smlouva je mezi poskytovatelem a zájemcem uzavírána zejména prostřednictvím on-line přístupné webové aplikace poskytovatele dostupné na webové stránce.
  • Nabídkou služeb se rozumí vybrané služby nabízené prostřednictvím Webu. Nabídka služeb se nepovažuje za návrh dodat služby ve smyslu ust. § 1732 odst. 2 občanského zákoníku, nabídka služeb je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít Smlouvu o dílo návrhu interiéru ohledně těchto služeb.
  • Po dokončení objednávky bude Kupujícímu elektronickou cestou zasláno potvrzení objednávky (uzavření kupní smlouvy). Objednávka Kupujícího zůstává uložena u Prodávajícího.
  • Smlouvou se rozumí smlouva uzavřená mezi zákazníkem jako kupujícím a prodávajícím jako zhotovitelem, jejímž předmětem je závazek provést na svůj náklad, za podmínek stanovených v této smlouvě, řádně a včas dílo. Závazek zákazníka jako kupujícého je převzít řádně provedené Dílo a zaplatit za něj zhotoviteli sjednanou cenu 
  • Smlouva i VOP se uzavírají v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí z mé strany a tyto VOP. Smlouvu archivuji v elektronické podobě, není přístupná. 

V. Odstoupení od smlouvy

  • Smlouvu lze ukončit dohodou smluvních stran za podmínky, že žádná ze smluvních stran nemá ke dni ukončení smlouvy vůči druhé smluvní straně nevyrovnané finanční, nebo jiné majetkové závazky z této Smlouvy vyplývající.
  • Lze emailem: orgranizeceinterieru@gmail.com, popř. písemně na adresu prodávajícího.

VI. Práva z vadného plnění

  • Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  • Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, tedy takovým porušením o kterém, kdyby Kupující před koupí věděl, koupi by neučinil, má Kupující právo: 
  • na odstranění vady dodáním chybějící věci;
  • na odstranění vady opravou věci;
  • na přiměřenou slevu z kupní ceny;
  • na odstoupení od smlouvy.
  • Je-li vada odstranitelná, může se Kupující domáhat buď opravy nebo doplnění toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z kupní ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni zboží řádně užívat, může Kupující buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z kupní ceny.
  • Kupující sdělí Prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující měnit bez souhlasu Prodávajícího. Neoznámí-li Kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co se vada na zboží vyskytla, pozbývá své právo z podstatného porušení smlouvy a nadále může již uplatňovat jen práva, která vyplývají z vady, jež je nepodstatným porušením smlouvy.

VII. Reklamace zboží

  • Práva z vadného plnění je objednatel oprávněn uplatnit prostřednictvím kontaktů (e-mail či adresa) uvedených v těchto obchodních podmínkách.
  • Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
  • Mimosoudním řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je oprávněna provádět Česká obchodní inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: coi.cz.
  • V případě, že nebude spor urovnán mimosoudně, řeší vzájemné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím obecné soudy. Rozhodné právo pro řešení sporů v případě uzavření smlouvy s cizincem je výhradně české.

VIII. Platební podmínky a cena služeb

  • Bankovním převodem na základě zaslaných podkladů k platbě s uvedeným číslem účtu a variabilním symbolem.
  • Nebude-li kupní cena zaplacena v plné výši a včas, vzniká poskytovateli právo odstoupit od kupní smlouvy a závazek z kupní smlouvy zanikne bez dalšího odůvodnění. Platby do té doby obdržené není poskytovatel povinen vracet objednateli.
  • Cena služby je určena dle Ceníku prodávajícího platného při uzavření Smlouvy o dílo a to sice ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů, sjednávají pevnou cenu Díla, provedeného v rozsahu dle této smlouvy, která je cenou nejvýše přípustnou s výjimkami dle tohoto ustanovení. Vícepráce jsou povoleny v rozsahu, kdy doba provádění Díla překročí dobu sjednanou ve smlouvě, přičemž jejich cena je dle aktuálního ceníku. Je-li tak sjednáno v Smlouvě o dílo návrhu interiéru, může být součástí Díla v ceně dle Ceníku služeb poskytovatele také služba: zaměření interiéru, konzultace mimo projekt, osobní schůzka.
  • Smlouva uzavřena distančním způsobem. Je to Smlouva, která je uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku, tj. je uzavřena, aniž by se prodávající a kupující  museli pro její uzavření osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní nebo prostřednictvím mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku
  • O obdržení objednávky vás budeme informovat mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, kterou jste zadali v objednávce.

IX. Dodací podmínky

  • Datum provedení dané služby bude vždy domluvena předem se souhlasem prodávajícího i kupujícího
  • Prodávající je oprávněn provést Dílo i před sjednaným termínem dokončení a zákazník je povinen dříve dokončené Dílo převzít. Smluvní strany shodně prohlašují, že zákazník je do doby provedení Díla oprávněn prostřednictvím e-mailu poskytovatele takto označeného na Webu požadovat zaslání průběžného výsledku návrhu interiéru, který bude součástí Díla, a tento připomínkovat a sdělovat poskytovateli své návrhy na jeho úpravy či doplnění. Poskytovatel se zavazuje, je-li to možné a účelné připomínky a návrhy na úpravy či doplnění Díla dle předchozí věty při provádění Díla zohlednit, a zájemce při tom bere na vědomí, že při provádění Díla včetně zpracování účelných připomínek a návrhů na úpravy či doplnění Díla dle předchozí věty může mít vliv na dobu provádění Díla

X. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást každé smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím s platností od 1.7.2022
  • Aktuální obchodní podmínky jsou k dispozici na internetových stránkách Prodávajícího.
  • Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění.
  • Obsah webu je chráněn autorským právem. Není-li výslovně uvedeno jinak, není možné obsah přebírat, kopírovat, reprodukovat ani dále šířit.